maanantai 8. syyskuuta 2014

LEGO LOVE


Moikkaaaaa kaikki kahdeksan lukijaa! ette arvaakkaan kuinka monta se on mun maailmassa. Mutta juu kiitos kaikille! Emilyltä on katkennu nyt kaks kertaa kaulatappi. eheheheh tästä opimme että kannattaa pitää nukesta hyvää huolta ettei näin käy. Jos siis on obitsu. En kyllä kannata heiluttelemaan tai heittelemään nukkea stock kropallakaan. Mutta kuitenkin olettekin varmaan huomanneet että postauksia tulee aika paljon ja toivon että tämä ei haittaa nimittäin mulla ei oo paljoon muutakaan tekemistä koulun jälkeen ja äitikään ei anna mun kattoo telkkaria. sen takia teen nytkin postausta (:
Mutta joo en haluu että tylsistytte mun pitkiin puheisiin joten laitan nyt tämän jokinaikasitten kuvatun kuvatarinan Amandan iloksi (sano jos haluut et poistan linkin)



KT: toys for girls

*tekee*
Emily puhuu
minä puhun
  emilyn "leikkiääni"

 *leikkii*
 sitten tää menis ja sanois että...
 moi mitä tehään.
 sit täältä merestä hyppäis hai!
 Sit nää säikähtäis.
 ja tää hai avais suunsa...
ja söis tän hiukset!
 ja pään...
 Emilyy!
 Eh sinulla näyttää olevan leikki kesken mutta tulin vaan ilmoittamaan että ostin sinulle lisää legoja.
 oikeesi!
 joo tässä ne on.
 Mut nehän on vielä palasina...
 niin sehän idea siinä on että sinä rakennat sen itse.
 mutta mulla on leikki kesken joten sä voit rakentaa sen...
 Miten mä ervasin että tässä käy näin...

puolen tunnin päästä
 huh enää tämä pitää laittaa ja se on valmis.
 näin!
 *leikkii* ja sit tä hai ois pilkkonu ne palas...

Emily...
 se on valmis
 *nousee*
 *juoksee innoissaan*
 *katsoo hetken ja...
 ...istuu*
 ööööööö... ne on...
...tyttöjä.
 *tiputtaa*
 *lukee* Kahvila...mitä nössöleluja nää on?
 No kaipa vois välillä leikkiä...tyttöjen leluilla.
 oooh tuosta varmaan räjäytetään tämä kahvila...
 Möh se onkin vain joku rahajuttu.
 ...rahajuttu
 Ehkä minä voisin olla niinkuin Roope Ankka... Tässä on ensilanttini...näh kyllästyttää
 Miten tällä voi leikkiä?
 ei näillä ainakaan...
 *kävelee*
 olisiko tämä?
....E
 Entä tämä?
 ...Njäh
 Haa tämä on hyvä.
 sitten tää menis tänne
 näin.
 *ottaa nuken käteensä*
 sitten tää repis tältä hiukset.
 ja...
 laittais ne omaan päähänsä.
 sitten tää ottas ketsupin ja sinapin
 ja sotkis koko paikan
näin noi keltaset ja punaset palikat on "ketsuppia ja sinappia"

Joo oli aika tylsä ja hauskinta mulla oli tota rakentaessa :) 

Mutta toivottavasti tykkäsitte/tykkäsit Amanda


Kommentteja?

4 kommenttia:

  1. Hauska ja kiva postaus! Liityn lukijaksi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tosi mukavaa että liityt lukijaksi. Niistä onkin vähän pulaa :)

      Poista
  2. Tää oli tosi hauska!!! :DD
    ja liityin juuri vähän aikaa sitten lukijaksesi, mutta selailin vähän vanhoja postauksia ja löysin tämän.
    Jatka please tämmöisien kuvatarinoiden tekoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih kiitos!! :3 Jatkan jatkan näitä on tosi hauska kuvata:)

      Poista

Blogini elää kommenteillanne ♥