perjantai 12. syyskuuta 2014

Kymmenen10


Kerrotaanpa kuulumiset pienellä kuvatarinalla.

 Emily: *heiluttelee jalkojaan tylsistyneenä*
 Emily: tylsäääää
 Emily: Voisi käydä katsomassa miten tämä MINUN blogini voi
 Emily: *painaa virtanapista*
 ...
 *aukeaa*
 Emily: *siirtää hiirtä* 
eiksoo söpö hiiri :3
 Emily: *hämmästyy*
 Emily: *juoksee*

Hetken päästä
 Emily: KATSO NYT
 Minä: niin mitä?
Emily: 10..
Minä: Oooooh



Ajattelin eilen että vois pitää 10 lukijan juhliksen ja kun avasin koneen niin PAM! 10 lukijaa
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Jokaiselle yks sydän.<3

Oikeesti se on niiiiiiiiiiiiiiin paljon kokonaiset 10
 
K             K           I        I            TTTTTTTTTT         OOO             SSSSS
K          K              I        I                T              O        O      S 
K       K                 I        I                T              O        O      S
K   K                     I        I                T              O        O        SSSSS
K     K                   I        I                T              O        O                   S      
K        K                I        I                T               O      O                   S
K          K              I        I                T                 O O           SSSSS





Postaan taas sunnuntaina tai maanantaina sillon tulee kunnon Juhlis

6 kommenttia:

  1. :') On kyllä söpö hiiri x)) ja kyllähän niitä lukijoita tuloo ajanmyötä viäl enemmänki:3

    VastaaPoista
  2. Onnee kymmenestä lukijasta ^_^ xD mä oon yks tuol :3

    VastaaPoista

Blogini elää kommenteillanne ♥