sunnuntai 17. elokuuta 2014

superhyperjättipostaus

Moii
heh kaikkien ei tarviikkaan tajuta (;

Sorii jos teitä haittaa nää mun peräkkäis postaukset
 mutku mulla on ihan KAUHEESTI postauksien aiheita.
Ja nyt tulee sitten kuvia :D



 tuleekohan Emilystä sittenkin Nöpön kaveri?



























 ja sitten tekemääni shoottiin
Shoot: toy story

Joo mulla kesti kauan ettii täydellistä versiota ja tää oli lähimpänä :)




















 kuva oli niin surkeelaatunen et en voinu jättää sitä keskikokoseks
ja sen lisäks se ei kääntyny

Heihei


mutjoo emilyllä oli noissa kuvissa ja shootissa sen supersöpö stock asu koska en oo nyt jaksanut tehä sille vaatteita ja oon käyttänyt ihan kauheesti esim tuota mekkoa joka tuossa kuvatarinassa on. Ja muutenkin Emily on niin söpö stock asussaan pusipusi

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi! Sulla on tosi selkeitä ja tarkkoja kuvia, ne oli kaikki kivoja. Itse lempikuva oli se kun Emily istui siinä aidan päällä. :)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos mun lempikuvia oli juurikin se aidanpäällä istumis kuva ja sitten se suihkulähde kuva ♡ ja nämä kuvat oli otettu äitini kaverin objektiivilla

    VastaaPoista

Blogini elää kommenteillanne ♥