lauantai 16. elokuuta 2014

Palvokaa apinoita

Moi
kävin tänään räpsimässä pari kuvaa
 ja tajusin et eihän ihmisii kiinnosta mun tylsät kuvani
 joten sit mä muokkasin niistä tosi hienoja
are yoy kidding me?
Heh ja no... :D jano XD mitä hauskaa tossaki oli
Nomut joo siirrytään ylimuokattuihin kuviin

 joo mä oon niin surkee lyötämään sopivaa musiikkia







muahahahahaaa



ja ettei postaus olisi tylsä niin laitanjonkun randomin kuvatarinan


muahhahaaa teidän pitää kelata alkuun ja laittaa musiikki pois.


KT: mökille

puhuu
ajattelee
HUUTAA
*tekee*

 E: *silittää Nipaa*
 M: Emily mene pakkaamaan. Lähetään kohta mökille
 E: JEEEEEE
 E: Kai nipakin tulee mukaan?
 M: Joo ja Nöpö.
 E: *tuhahtaa* Nöpö on ihan tyhmä.

Hetken päästä

 E: *kaivaa vaatelokeroa*
 E: tässähän se on.
 E: *laittaa mekon laukkuun*

 E: ja uikkarit
E: ja jotain muita vaatteita
 E: *tunkee vaatteet laukkuun*
 E: ja vielä laukku kiinni
 E: VALMIS

jälleen hetken päästä

 E: *silittää nipaa* jälleen
 M: *ilmestyy emilyn taakse*
 E: Hei sinä jätti siinä, miksi nipan pitää olla ahtaassa kopissa Nöpön kanssa?
 M: koska kissat ei saa olla vapaana autossa.
 Mutta ei se ole reilua, ei Nipa halua olla Nöpön kanssa.
 E: Minä jään tähän. *tarraa kiinni koppiin*

 M: EMILY Tule pois siitä.
 E: EIII
 E: EI OLE REILUA ETTÄ NIPAN PITÄÄ OLLA NÖPÖN KANSSA
 M: No voithan sinäkin mennä sinne Nipan seuraksi.
 E: EI EI EI EI
 E: Olen kiltisti.
 E: Autossa on tylsää.
 E: *nukahtaa*

Vähän ajan päästä huomatkaa ei hetken
 E: *hyppää ulos autosta*
 M: Haluutko vapauttaa kissat?
 E: Joooo
 E: *avaa kopin ihme ovijutskaputskaa*
 E: Noniin nipa nyt pääset pois

 E: EI NÖPÖ EI SAA TULLA
E: Murrrrrrrrrrrrrr


heheheheheeh

heihei 
Peppi ja Nipafani

1 kommentti:

Blogini elää kommenteillanne ♥