perjantai 5. kesäkuuta 2015

Vuosi nukkeilua owo




Uliuli kesäloma alkoi ja alakoulu ohi ♥ nwn viikko sitten

Toivottavasti ketään ei haittaa että mun blogisa on aina vähän muutakin kun pelkkii nukkejuttuja mulla ei vaan oo muuta paikkaa tunkee niitä muita juttuja ;__;

Ja oli mulla muutakin

nimittäin oon nukkeillut vuoden ja sehän tarkoittaa että Emilyllä on synttäriit nwn 
partyhard

 
 ...niin pakettikuva täydellisessä valossa kännykkäkameralla

Neiti saapui tänne 5.6.2014


 Jotain ekoja kuvausretkiä ...olinniinylpeänoistavaatteista

Näitä kuvia en varmaan koskaan tänne blogin puolelle laittanutkaan mutta tästä kuitenkin ekaan postaukseeni
 

 Sitten Emily sai obbarin ja chipit



 Sit ehkä ekat kuvat joita en häpeä tässä postauksessa ehkä
  

 Ja neiti sai ripset jotka neidillä on yhä

eivitsi mikä kuva häpeän *apinasilmäpeittoemojimikäonkaan*



Jossain näillä vaiheilla kai olin ensimmäisessä nukkemiitissäni Jyväskylässä

Syrjäydyin porukasta uwu



 Hahah tätä tarinaa en ookkaan kertonu teille...
niinh Emilyhän ei saanut uusia chipejä vaan onnistuin möhlimään ne vanhat kynsilakanpoistoaineella "Ehkä toi liimajälki lähtee kynsilakanpoistoaineella :D" ...se on totuus 
oon piilotellu sitä kauan 
...kyllähän siinä kyynel poskelle tuli kun olin "pilannut" ne ja kun se näytti niin pelottavalta *huokaus* nykyään oon kyl ylpee koska ne sopii Emilylle mielestäni tosi hyvin.



 Sitten koitti joulu ja Emily sai peruukin ja Lilykin tupsahti kuvioihin

Lily sai heti obbarin ja chipit



Tammikuun lopuilla oli toinen nukkemiitti missä kävin ja Lily sai peruukkinsa siellä 



Menimme Lappiin ja nuket pääsivät mukaan. :P


tässä välillä ei tapahtunut mitään muutoksia nukeissa tai mitään muuta kun Lilyn chipit vaihtui :D



Sitten olikin kolmas nukkemiitti missä olin, taas Jyväskylässä 


Ja nykyään Emily näyttääkin tältä :3



Pakko sanoa että olen ainakin omasta mielestäni kehittynyt paljon kuvaamisessa mitä mieltä te olette?



 Lue jos olet tulossa Desuconiin

 Jos kiinnostaa niin mua saa tulla moikkaamaan hihhuloin desussa kamera kaulassa tai nukke kädessä (ehkä)
 en tietenkään kokoaikaa mutta joskus ainakin :D

ja olen siellä koko viikonlopun

nytkin olen sinne matkalla uwu

 Ja jos joku ihmettelee niin tein tämän postauksen jo keskiviikkona mutta julkaisen vasta tänään kännykällä, koska enhän nyt voi väärään aikaan julkasta.
 /\___/\
(=• u •=)







*klik*



4 kommenttia:

  1. ooiiiiiiii onnea emöly pikkumyhveröinen iso tyttö olet ♥
    kyllä huomaa ttä oot kehittyny tosi paljon vuoden aikana ja parempaa suuntaan! c:
    minä tulen sitten moikkaamaan desussa ;))))))))))))) ja ehkä antamaan nusnus halin...okei moikka

    VastaaPoista
  2. ahhh Emily hoobeedee lapsoseni 💗 (*´∇`*)
    Ja ahh pääsen halimaan sua desussa jee moi oon nolo bye (๑-﹏-๑)

    VastaaPoista
  3. Onnea ihana Emily♡ Emily on niin ylisöpö pikku tyttööö:3:3⌒.⌒

    VastaaPoista
  4. kiva postaus oot kyllä kehittyny. Emilylle paaljon onnea.


    ps. sinut on haastettu

    pulliplaakso.blogspot.fi
    -Tim

    VastaaPoista

Blogini elää kommenteillanne ♥