lauantai 18. huhtikuuta 2015

Kukkia kastelukannussa ja kanoja Kalpiksella



 Heeeipsan ja kanaisaa lauantaita :---3 

Mikseinytooystävänpäivä toi eka kuva sopis hyvin ;__;

 
Nooh mutta juu anteeksi kun en ole postannut pitkään aikaan 
...syy on se että on ollut kiireitä on pitänyt opetella soittamaan Crossing field pianolla koska SAO ah ja muuta hyödyllistä kuten vähän animen kattomista

Nnoh olin tänään Jyväskylässä nukkemiitissä :----3 Oli kyl kivaa koska team kanat ah

muutta ne kuvat onkin lopussa koska tähän kärkeen pitää tunkea pieni shootitapainen ٩(๑❛ᴗ❛๑)۶





























Jaa sitten ne miittikuvat


 ahahaha ette nää mua kyykkimässä tosta ikkunasta

sori en jaksa nyt sanoo nukkejen nimii tai mitään tästä kuvast x(

Aika kawaii alpakka :---3



Miten näitä onnistuneita kuvia tuli näin vähän Dx

Ja ketkäs teistä on tulossa kesällä Desuconiin? :3

Mutta heipsan eipäs mulla muuta

3 kommenttia:

  1. Ää apua taas eeeehhania Lilykuvia ah ♥ ;-; Wuah hienosti olit valikoinut biisiksi just sellasen, joka soi mun päässä 24/7 8D
    Miitissäkin varmaan oli kivaa, meh miksen voinu saada iskältä kyytiä tonne miittiin >.<

    VastaaPoista
  2. MINÄ TULEN DESUUUNNNN11!!!!!1111!!1!111

    purn purn purnnnn

    ehana biisi♥¨
    wääh kuolen taas lilylle, edes söpö ;___;♥ ja noi kukat yhyy

    toivottavasti oli kivaa miitissä :D

    VastaaPoista
  3. Oih ihana Lily .^. en välttämättä kestä enää ja OIH team pyhä kana 8)

    VastaaPoista

Blogini elää kommenteillanne ♥